Ahad, 25 Mac 2012

Dongak Ke Atas Jatuh Tahi Hidung


Foto kat atas ni gua rakam masa gua kecewa dengan matahari jatuh salah timing hari tu. Dah dua bulan gua peram dalam balang komputer usang gua ni. Saja kekeke

Dari sini gua nampak macam macam komposisi lu orang boleh cuba. Cuma lu orang kena jaga jaga dengan tengkuk lu orang. Silap dongak boleh gugur dari badan dan tergolek ke kaki polis. Gua cakap betul ni. Bukan main main.

Gua telah bagi teknik digital blending ke foto ni. Sebenarnya gua ada cuba buat HDR pada mulanya. Tapi hasil dia kurang memuaskan. Bila buat digital blending ni gua lebih berpuas hati sebab gua boleh control exposure sesuka hati gua. Macam makan nasik.

Masa gua rakam foto ni, ada satu mat saleh berhenti tengok apa gua tengah jerat. Dan dan tu dia pun dongak macam gua. Sibuk je. Gua tak banyak pertimbangan, terus gua kunci tulang pinggul dia. Terkepit kepit dia tahan sakit. 


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...